Bilety w aplikacji mobilnej Banku Millennium
We współpracy z Bankiem Millennium przeprowadziliśmy pierwszą pełną integrację systemu kinowego z bankowym. W związku z tym możemy Was zaprosić do zakupu biletów w nowej formie – za pomocą aplikacji mobilnej banku.
Aplikacja mobilna Banku Millennium posiada dostęp do listy wszystkich kin Helios w Polsce, dlatego może ona podpowiedzieć jego klientom, gdzie znajduje się najbliższe kino, jakie filmy są w nim wyświetlane, a także które sale, godziny i rodzaje seansów są dostępne (seanse odbywające się w salach Helios Dream są specjalnie zaznaczone).
Zakup biletu do kina sieci Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bardzo intuicyjny. W menu aplikacji wystarczy wybrać opcję Usługi dodatkowe > Bilety do kina, a następnie wybrać film, datę i godzinę seansu w wybranym kinie Helios i wskazać miejsca korzystając z widoku sali. Płatność realizowana jest automatycznie ze wskazanego konta, a klient od razu widzi swoje bilety. Widz w każdej chwili może je znaleźć w Menu > Usługi dodatkowe > Bilety do kina, może je też wysłać znajomym i rodzinie poprzez aplikację Messenger, pocztę elektroniczną lub SMS/MMS. Po przyjściu do kina wystarczy pokazać pracownikowi kina bilet elektroniczny w aplikacji banku.
Szczegóły usługi dostępne są w Regulaminie.
Załączniki
Regulamin e-sprzedaży z aplikacją mobilną Banku Millennium
Format pdf, rozmiar pliku 1.73Kb